#29. Instagramowa rewolucja.


Hej!

Dzisiaj znowu krótki post informacyjny. 

Po prawej stronie mojego bloga możecie znaleźć link do mojego profilu na Instagramie. Chciałam tylko sprostować jedną rzecz jako, że mam dwa osobne konta na Insta i nie chcę żebyście sie pogubiły. Wiem, że kilka z Wam obserwuje mnie jako moniage, ale domyślam się, że możecie być rozczarowane ponieważ zostawiam tam mało zdjęć dotyczących tematyki bloga. Z biegiem czasu stał się dla mnie kontem prywatnym, a że domyślam się, że nie każda ma ochotę widzieć setnego selfie z moją przyjaciółką to postanowiłam założyć osobne konto. Możecie mnie znaleźć jako miss.belfast gdzie już nawet opublikowałam kilka zdjęć. 

Chciałam tylko dać znać i sprostować na wszelki wypadek. Oczywiście, nie obrażę się jak przestaniecie obserwować mojego prywatnego Insta, to już jest tylko i wyłącznie Wasza decyzja. 

Zostawiajcie swojego konta, chętnie będę Was obserwować. Co jak co ale facebook i instagram to są najszybsze metody komunikacji i już nie raz wysyłałam siostrę czy mamę do Rossmana lub innej drogerii ponieważ zobaczyłam przydatne info w social mediach. 

Pozdrawiam serdecznie Kochane :) 

2 komentarze:

  1. Ja chyba za leniwa jestem na prowadzenie dwóch kont ;) Jedno wystarcza, ale jest głównie blogowe. Staram się nie robić selfie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mi tez by sie cyba nie chcialo prowadzic dwoch roznych kont :)

    OdpowiedzUsuń