#28. Krótka przerwa

Hej dziewczyny!

Chciałam Wam szybciutko dać znać, że chwilowa przerwa w blogowaniu spowodowana jest tylko i wyłącznie iście irlandzką pogodą. Nie mam szans zrobić ładnych zdjęć ostatnio, a próbuję już od prawie miesiąca. Nie mam nic w zapasie więc pozostało mi czekać na promienie słońca. Pracuję od 9 do 5 i kiedy wychodzę do pracy to jeszcze jest lekki mrok, a jak wracam do już egipskie ciemności. W ciągu dnia i tak nie jest cudownie, nawet w południe w weekendy jest wciąż szaro buro i ponuro. 

W każdym razie jak tylko nadarzy się okazja to przedstawię Wam moje ostatnie zakupy, przede wszystkim uwzględniając pierwsze zdobycze z L'occitane oraz kilka recenzji. 

Staram się czytać Wasze blogi na bieżąco, a ja wrócę na pewno szybko! 

Pozdrawiam,

Monia

PS. W ubiegłym tygodniu odwiedziłam Londyn i tam również pogoda nie rozpieszcza, na potwierdzenie wrzucam zdjęcie-dowód. Ta ponura pogoda wcale nie wynika z instagramowego filtru! :)

 

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Londyn :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego i pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń