#25. Zawartość ShinyBox'a Inspired by Charlize Mystery.

Hej!

Nigdy dotąd mnie nie interesował biznes z pudełkami typu GlossyBox czy ShinyBox. Zawsze uważałam, że jest to mocno naciągane, często są wysyłane proste rzeczy jak dezodorant, czy zwykłe mydło w kostce. Mimo wszystko, mam polubionego fanpejdża ShinyBox na facebooku więc doszła do mnie wiadomość o edycjach specjalnych, zainspirowanych przez znanych ludzi jak Ewa Chodakowska, Kasia Tusk czy bohaterka mojego boxa, Charlize Mystery (chociaż o niej przyznam szczerze nie słyszałam wcześniej) które były bardzo obiecujące i ciekawe. Bardzo chciałam dostać pudełko Kasi Tusk (ze względu na perfumy Mark Jacobs oraz peeling LoveMeGreen) ale zanim się zdecydowałam to niestety zostało wyprzedane. 

Na to pudełko zdecydowałam się przede wszystkim ze względu na krem BB Skin 79 oraz płyn micelarny Biodermy. Wartość tych dwóch produktów już przekraczała pieniądze jakie musiałam zapłacić za pudełko z przesyłką więc reszta produktów była dla mnie miłym bonusem. 

Za całość zapłaciłam 69,90 zł wraz z przesyłką (kurier) i paczka była u rodziców dwa dni po zamówieniu. Ja ją odebrałam dopiero nie dawno, ale już zdążyłam wypróbować kilka rzeczy.



 Całość prezentuje się następująco:
(oprócz jednego żelu do twarzy, który na czas sesji siedział zapomniany w łazience)






 1. Krem BB Skin 79, wersja GOLD.


Tego produktu nie trzeba nikomu chyba w blogosferze przedstawiać. Jest bardzo dużo wersji tego kremu na rynku do wyboru. Tutaj jest wersja Gold, posiada SPF30 PA++ co na pewno było dobrym rozwiązaniem na upalne i słoneczne dni w Polsce. Muszę z ulgą przyznać, że odcień idealnie pasuje do mojej cery. Produkt kryje naprawdę bardzo przyzwoicie. Wydaje mi się, że 40 ml powinno starczyć na długo, zobaczymy. Póki co jestem bardzo zadowolona.
Cena regularna: 130 zł (teraz jest promocja za niecałe 100 zł)

2. Płyn micelarny, Sensibio H2O, Bioderma.


Równie popularny wśród wszystkich kosmetykomaniaczek jak poprzednik. Osobiście jestem wierna zielonej wersji od dwóch lat, ale postanowiłam już jakiś czas temu, że czas na wersję dla skóry wrażliwej. Nie otwierałam jeszcze gdyż muszę skończyć pozostałe rozpoczęte, ale już niedługo przyjdzie jego kolej.
Cena regularna: 45 zł / 250 ml.

3. Anatomicals, żel pod prysznic.


Słyszałam o tej firmie już dawno, ale postanowiłam nie rzucać się na ich produkty tylko ze względu na opakowanie (które nie ukrywajmy jest bardzo sympatyczne!) Nie wiem gdzie można dostać produkty Anatomicals w Polsce, ale jeżeli chodzi o UK to widziałam je ostatnio w Tesco :) Nie próbowałam jeszcze, mam cały zapas innych żeli. Pierwsze wrażenia zapachowe są jak najbardziej pozytywne, zastanawiam się tylko dlaczego kosztuje aż 18 zł/300 ml w cenie regularnej. Nie jest to co prawda jakaś fortuna, szczególnie zważając na objętość, ale są inne ciekawe żele w dwa razy niższej cenie. Może się przekonam przy pierwszej kąpieli o co chodzi :)

4. 4 Pory Roku - Serum do rąk i paznokci


Tym produktem pachniało jakimś cudem całe pudełko (chociaż zatyczka była na swoim miejscu) Stosowałam tylko kilka razy, ma lekką konsystencję żelo-kremu oraz świeży zapach. Nic więcej niestety na jego temat teraz nie mogę powiedzieć bo za krótko używam.
Cena regularna: 10 zł / 50 ml

5. 4 Pory Roku - Odżywka do paznokci i skórek 5 w 1.


Nie potrafię wiele powiedzieć na jego temat bo nie próbowałam ani razu. Mam teraz założoną hybrydę, ale po jej ściągnięciu będzie jak znalazł :) Wygodne w użyciu opakowanie, wystarczy przekręcić dolną część, a pędzelek zapełni się produktem. 
Cena regularna: 10 zł / sztuka

6. Balneokosmetyki - żel do mycia twarzy.

Zdjęcie zapożyczone
Tutaj musiałam się niestety poratować zdjęciem ze strony www, gdyż zostawiłam ten żel w domu. Przyjedzie do mnie w paczce już niedługo. Według producenta przeznaczony do pielęgnacji skóry z problemami. Idealny do cery tłustej i mieszanej, ma ograniczać wydzielanie sebum. Pamiętam tylko, że miał bardzo charakterystyczny zapach. Śmierdziuchem nie był, ale nie jest to delikatny zapach (przynajmniej dla mnie)
Cena regularna: 28 zł / 100 m/

 7 oraz 8. Książka 'Nie mam się w co ubrać' oraz czekoladki Wedel.



Czekoladkami obdarowałam ludzi w pracy, którzy już dzięki mnie dobrze znają markę Wedel i zawsze czekają na kolejną porcję czekolady i ptasiego mleczka po każdej mojej wizycie w Polsce. Jeżeli chodzi o książkę to wydaje się być ciekawa, ale ma twardą okładkę i żal mi było kilogramów w walizce kiedy wracałam do Belfastu dlatego jej nie zapakowałam. Mimo wszystko duże gratulacje dla polskiej blogerki, która osiągnęła tak wiele - duży kciuk w górę!

 Jestem bardzo zadowolona z zawartości mojego pudełka. Jeżeli dalsze warianty takich Extra Box'ów będą równie ciekawe na pewno jeszcze jakiś zamówię. 
Miałyście może pudełko Inspired by Charlize Mystery? Co myślicie o zawartości?

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. fajne to pudełko :) bioderme bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość, szczegolnie za tak promocyjna cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zamawiałam, ale ciekawa jestem kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  4. Zawartość świetna, żałuję, że nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z Inspired boxem z Kasią Tusk :(

      Usuń
  5. Bardzo fajna zawartośc, ja nie kupuję jednak takich pudełek.... Obserwuję! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość ciekawa, jednak wiem, że krem do mojej cery by się nie sprawdził (byłby dużo za jasny i za szary)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ukochana różowa Bioderma - klasyk nie do zastąpienia :) Te serum do dłoni leży u mnie, ale niestety nie mogę go używać przez problemy skórne :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się nie mogę doczekać testowania tej Biodermy bo dla mnie różowa wersja to nowość

      Usuń
  8. Ciekawa jestem tego kremu BB oraz płynu miceralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego kremu BB oraz płynu miceralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym chciała sprawdzić ten BB to na pewno bym się skusiła na to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń