#10. Maseczkowy Listopad

Pierwszy tydzień listopada już prawie za nami, a ja na śmierć zapomniałam napisać o moim postanowieniu. Otóż po przeanalizowaniu stanu swojej kolekcji maseczek doszłam do wniosku, że mam ich zdecydowanie za dużo :-) Dlatego też postanowiłam wziąć się w sobie i w listopadzie je skrupulatnie zużywać. Mam nadzieję, że nie braknie chęci i zapał się też nie wypali za szybko. Trzymajcie za mnie kciuki!



Jesienne wieczory sprzyjają takim zabiegom, można nałożyć maseczkę na twarz i zabrać się za książkę, czytanie Waszych blogów i oglądanie różnorakich filmów / seriali. Więc tak, mam zamiar w listopadzie poświęcić więcej czasu dla siebie!

Zaraz na początku grudnia zrobię bilans i napiszę co mi się udało osiągnąć.

Przypomnę jeszcze nieśmiało o moim rozdaniu w którym możecie wygrać m.in masło The Body Shop. Szczegóły poniżej:

klik

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :) Ja też powinnam się zabrać za swoje maseczkowe zbiory, dzisiaj maseczka była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dzięki, łączmy się razem w 'maseczkowaniu' :D

      Usuń
  2. 3mam mocno kciuki i zycze owocnego maseczkowania :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i udanego projektu denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że wytrwam :)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki:) Ja to jestem strasznie nieregularna w maseczkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też, więc dlatego postanowiłam się zmotywować :D

      Usuń
  5. Powodzenia w regularnym maseczkowaniu :) U mnie w tej kwestii jest bardzo kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń