#2. Moje paznokciowe przygody - część pierwsza.

Mam bardzo łamliwe i słabe paznokcie. Nie ważne jak drogi lakier czy baza, zawsze będzie odpryskiwał po 24h. Próbowałam się ratować paznokciami hybrydowymi, ale one też nie trzymały się dłużej niż dwa dni (robiłam u dwóch różnych kosmetyczek) Podobno moja płytka jest zbyt tłusta. 

Niedawno kosmetyczka poleciłam mi popularne ostatnio żelowe paznokcie O.P.I




Paznokcie żelowe jednak kojarzyły mi się zawsze z tandetnymi tipsami. Jednak jako, że firma O.P.I jest mi dość znana, postanowiłam spróbować. Pani kosmetyczka wytłumaczyła mi, że paznokcie zrobione tą metodą trzymają się do dwóch tygodni. Robi się jej identycznie jak shellac, hybrydy. Do tej pory zrobiłam je dwa razy i za każdym razem trzymały się dłużej, ok 3 tygodni. Jest to dobry wynik biorąc pod uwagę mojego pecha z hybrydami. 

Moje pierwsze paznokcie wyglądały tak:


Wytrzymały równe 3 tygodnie. Akurat tym razem cieszyłam się, że moje paznokcie rosną wolno i 'odrosty' były naprawdę mało widoczne. Jednak urosły na tyle długie, że następny manicure wyglądał lepiej. Cała zabawa kosztowała mnie £20. Po trzech tygodniach po prostu znudził mi się kolor i dlatego chciałam je zmienić. 

Później postawiłam na klasyczny french. Jak widać na zdjęciu, paznokcie urosły od ostatniego razu i tym razem nie musiałam się przejmować, że skoro jeden się ułamał to trzeba spiłować wszystkie i zapuszczać od nowa. Nic z tych rzeczy, wszystkie tego samego rozmiaru, gotowe na nowy wzór.


 Ten wzór akurat trzymał się krócej bo tylko 2.5 tygodnia, niestety nie miałam czasu iść do kosmetyczki w ciągu tygodnia i sama je ściągnełam przy pomocy acetonu.

W najbliższej przyszłości będę się również chciała wybrać i zrobić je jeszcze raz gdyż naprawdę warto. Wyglądają bardzo naturalnie, kilka osób w pracy nawet zwróciło na nie uwagę i każdy był zdziwiony, że to nie są sztuczne paznokcie.

Macie jakieś doświadczenia z żelem O.P.I? Czy wybieracie może shellac?

Monia xx

2 komentarze:

  1. Pierwsze mani strasznie mi się podoba :) Miałam styczność tylko z hybrydami. Jednak na moich paznokciach wszystko trzyma się długo, więc mogę malować zwykłymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ;) Teraz mam naturalne, które malowałam Rimmel 60 seconds wczoraj i dzisiaj już większość odpadła :(

      Usuń